Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Libero
2.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.50 (1 Vote)

LiberoNekadašnji Libero sa Vračara, skoro posle deceniju, otvoren je na drugoj lokaciji. Kako i sam naziv govori, to je lokal slobodnog duha koji nudi opuštenu i neformalnu atmosferu. Prepun je različitih detalja kao što su stilizovani lusteri, kantari sa pijace... U Liberu postoji slika „beogradskog“ Brusa Lija, fotografija Zemlje koja je napravljena sa Meseca, a jedan mali kutak zauzima samurajska poslovica: „Nijedna perverzija sveta ne može da prodre u srce zvižduka“. Lokal je osmislio, opremio i dizajnirao slikar Mane Šakić, koji kaže da Libero okuplja pravu beogradsku ekipu. Radnim danima organizuju se after work žurke na kojima se gosti mogu opustiti uz funk, soul i drum‘n’base i sladiti tapasima i neobičnim kanapeima. Utorkom je veče tanga, a petkom i subotom čuju se zvuci violine, violončela i elektronske muzike. 

Adresa: Bulevar despota Stefana 36a / Tel: 064/587-00-51

Radno vreme: 18–2

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...