Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Bacio
3.3 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.30 (15 Votes)

BacioNa Cvetnom trgu otvorena je kafe-poslastičarnica Bacio sa odličnom ponudom italijanskih poslastica, među kojima je i sladoled po originalnoj recepturi, u više od 30 ukusa. Svi voćni sladoledi prave se sa svežim voćem, a ima i mlečnih, od kojih se izdvaja onaj sa ukusom mafina, od čokolade sa prelivima od šumskog voća i čokolade. U poslastičarnici su mislili i na dijabetičare, tako da za njih proizvode sladoled soja Bacio. Na meniju su i drugi italijanski deserti: kremaste poslastice musevi, semifredi, centrifugati, tiramisu. Onima koji su za nešto zdravije, na raspolaganju je širok izbor ceđenih prirodnih sokova, kao i granite, led sa sirupima od jagode, banane i limuna. 

 


 Kafić Bacio - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 9–23 

telefon: 011/364-0252

mobilni: 

adresa: Njegoševa 1a

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja:



 

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...