Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Zemić
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (3 Votes)

ZemićNadomak Madlenijanuma u Zemunu otvoren je rakija i koktel bar Zemić. Enterijerom dominiraju pastelne boje i slike Zemuna. Karta pića proširena je sa 40 koktela, a nudi i bogat izbor rakije. Osim uobičajenih, mogu se poručiti i rakija od zove, maline, drenjine, kao i kuvana rakija. Na karti pića su i friends drinks, pića za društvo, među kojima posebno mesto zauzima Ćirin vozić (viljemovka, dunja, šljiva, jelen, jelen, jelen), koji košta 750 dinara. Četvrtkom se u Zemiću organizuje rakija veče, kada to piće košta 120 dinara. Petkom se sviraju rok balade, a subotom je veče tamburaša.

 

 

 

 


 Kafić Zemić - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 8–00

telefon: 

mobilni: 069/3132-009

adresa: Gajeva 4

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 40 koktela, bogat izbor rakije...



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...