Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Srce
3.25 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.25 (4 Votes)

SrceSredinom maja na Obilićevom vencu otvorena je poslastičarnica Srce. Vlasnici dve poslastičarnice istog imena u Kragujevcu odlučili su da svoje proizvode predstave i u glavnom gradu. Lokal je mali, na dva nivoa, opremljen je stilskim nameštajem i prima oko 40 sladokusaca. U Srcu od italijanskih sastojaka sami proizvode sladoled, šlag, topinge i baze za sladolede, frapee i toplu čokoladu. Gostima se nudi 50 vrsta kolača, različite torte, kupovi, koktel-kafe sa alkoholom i bez njega, kokteli, sveže ceđeni voćni sokovi i kupovi. Od 66 ukusa sladoleda, posebno su zanimljivi oni od oraha, kestena, žita i manga, a u ponudi su i sladoledi bez šećera za dijabetičare. Srce snabdeva desertima i druge ugostiteljske objekte, a mogu se poručiti i svadbene i rođendanske torte.

 


 Kafić Srce - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 9–00, vikendom 9–1

telefon: 011/262-50-35

mobilni: 

adresa: Obilićev venac 27

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 0 vrsta kolača, različite torte, kupovi, koktel-kafe sa alkoholom i bez njega, kokteli, sveže ceđeni voćni sokovi i kupovi...



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...