Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Bar Latino
1.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.90 (5 Votes)

Bar LatinoOvaj restoran latinoameričke kuhinje kombinuje specijalitete sa Kube, iz Meksika, Čilea i Urugvaja, po sastojcima prilagođene našem podneblju. Od jela koje sprema šef kuhinje Itanuan, izdvajaju se Bistel Uruguayo, svinjski file punjen povrćem i sirom i file lososa sa sosom od bele čokolade po receptu drevnih Maja. Vinska karta sadrži 60 etiketa i prati ponudu lokala bogatim izborom argentinskih i čileanskih vina, od kojih se desetak može poručiti i na čašu. Enterijer lokala u skladu je s konceptom, pa su motivi iz tradicije Maja, ali i s primesama motiva karakterističnih za konkvistadore. Logo lokala, koji se nalazi na meniju, jeste zmaj zmija koja jede svoj rep i simbolizuje večni život. Tu su i horoskopski znaci specifični za civilizaciju Maja. Lokal, kojim dominiraju pastelne boje, osim osnovnog nivoa ima i galeriju, a na plafonu se nalazi vitraž, replika onog koji krasi Palatu katalonske muzike u Barseloni.

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...