Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Podroom 65
2.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.50 (2 Votes)

Podroom 65Nedavno otvoreni kafe-bar Podroom 65 prostire se na dva niova, a oni koji žele intimniju atmosferu mogu svoje piće da popiju i u posebnoj prostoriji, odvojenoj od ostalih. Enterijer Podrooma upotpunjuje više od sto crno-belih umetničkih fotografija koje ukrašavaju zidove. Lokal ima oko 40 mesta, a na terasu može da stane još deset ljudi. Da bi se napravilo više prostora za sve one koji žele da uživaju uz laganu muziku ili pop-rok melodije, stolovi se uveče podignu, fotelje se zamene barskim stolicama i prostor se prilagodi večernjem izlasku, mada se nikad ne prave velike gužve i ne pušta preglasna muzika. Gosti imaju priliku i da svake nedelje probaju nova pića u sklopu promocije bezalkoholnih i alkoholnih koktela, koje za njih sprema dugogodišnji koktel majstor. 

 


 Kafić Podroom 65 - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 8–00

telefon: 

mobilni: 064/33-60-533

adresa: Stevana Nemanje 65

grad: Novi Pazar 

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...