Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Bau Bau
3.375 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.38 (4 Votes)

Bau BauKafe-klub zanimljivog imena nalazi se ušuškan u Balkanskoj ulici, preko puta hotela Life Design. Termin Bau Bau u filmskom svetu predstavlja filmsku grešku, a veza između lokala i filma ostvarena je i kačenjem po zidovima uramljenih originalnih postera za vestern filmove, ali i za Taličnog Toma, Prohujalo sa vihorom… Prostrani lokal s baštom zauzima 400 kvadratnih metara, a ceo enterijer osmislio je i realizovao vlasnik lokala Ðorđe Stojanović. U komfornom ambijentu, pored širokog izbora pića, gostima se nude i sendviči, paste, pice i osvežavajuće salate. PR menadžer ovog kafe-kluba je Nigor, koji će biti zadužen za pokretanje zabave u večernjim časovima.

 


 Kafić Bau Bau - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 9–2, nedeljom ne radi

telefon: 011/362-22-90

mobilni: 

adresa: Balkanska 13

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: širok izbora pića, sendviči, paste, pice i osvežavajuće salate...



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...