Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Delfi cafe
3.5833333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.58 (6 Votes)

Delfi cafeU Studentskom kulturnom centru, na mestu gde se ranije nalazio Livingroom, u potpuno renoviranom prostoru otvorena je kafe-knjižara. Taj lokal se zapravo nalazi u sklopu knjižare Delfi i idealan je za svakoga ko poželi da popije kafu i prelista knjigu ili časopis. Gostima je na raspolaganju više hiljada naslova i veliki izbor izdanja na engleskom i francuskom jeziku. Osim toga, svaki kupac koji potroši više od 1.000 dinara u knjižari, dobija besplatnu kafu. Na karti pića je i širok izbor standardnih i koktel kafa, alkoholnih i bezalkoholnih pića, kao i koktela. Enterijerom koji je uredio arhitekta Dejan Matejić dominiraju nežne boje, koje u kombinaciji s policama za knjige predstavljaju idealan ambijent za čitanje. U kafe-knjižari Delfi u planu je raznovrstan program. Održavaće se promocije i potpisivanja knjiga, projekcije filmova i rok, bluz i džez koncerti.   

 

 


 Kafić Delfi cafe - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 9–22

telefon: 

mobilni: 065/ 524-86-63

adresa: Kralja Milana 4

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja:



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...