Home  //  Lokali  //  Kafići  //  IQ plus
4.0555555555556 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.06 (9 Votes)

IQ plusNekoliko meseci pošto je otvoren IQ kafe na Novom Beogradu, svoja vrata otvorio je IQ plus kafe-gril na Dušanovcu. Deo u kojem se prodaju jela s roštilja, sendviči i mini-pice izdvojen je od kafeterije i u formi je kioska, mada oni koji kupe hranu mogu i da je pojedu u lokalu. Ponudu IQ kafea čini standardna karta pića, s dodatkom široke ponude specijaliteta od kafe. Tako gosti mogu da popiju u lokalu ili da kupe „za poneti“ kafu s dodatkom sirupa, cimeta, moku, ajs kafu, kafu after ejt, kao i svit kafu s karamelom, belom čokoladom i šlagom. U ponudi su i razni kolači i vasina i voćna torta. Lokal prima četrdesetak ljudi, pušački je i gostima nudi besplatan bežični internet.

 


 Kafić IQ plus - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 7–00

telefon: 

mobilni: 062/667-083

adresa: Ustanička 63 

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja:  kafa s dodatkom sirupa, cimeta, moka, ajs kafa, kafa after ejt, svit kafa s karamelom, belom čokoladom i šlagom, kolači i vasina i voćna torta...



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...