Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Bistro Puter
0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Preko puta Kalenić pijace otvoren je bistro Puter. Kako kaže menadžerka Danica Komatina, koncept bistroa je magasin restaurant, po ugledu na slične lokale u inostranstvu. Prema njenim rečima, cilj vlasnika i zaposlenih bio je da se duh malih pariskih lokala preseli u Beograd jer vole da koketiraju s francuskom kuhinjom. U malom prostoru smestili su shop, gde prodaju slane i slatke specijalitete iz svoje kuhinje, kao i odabranu selekciju suhomesnatih delikatesa i sireva iz Francuske, Italije i Švajcarske. Pomalo sakriven iza prodavnice delikatesa i bara, nalazi se restoranski deo. Doručak se služi do podneva, a za ručak i večeru na meniju su specijaliteti šefa Vlade Popovića, poput brancina u korici od testa, svinjske butkice na palenti sa satiranim prokeljom i pikantnim orasima, foie gras s hrskavim hlebom i džemom od luka, biftek taljata s bukovačom i kramblom od kozjeg sira, porchetta karpaco.

 

Bistro Puter - INFO


tip lokala: bistro

radno vreme: 8–23, nedeljom 8–17

telefon: 

mobilni: 065/6400-101

adresa: Njegoševa 82

grad: Beograd

sajt: 

Nema izdvojen deo za nepušače.


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...