Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Heat
2.25 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.25 (2 Votes)

HeatNa makiškoj strani Ade Ciganlije, skoro na samom kraju, otvoren je još jedan lokal koji nudi mogućnost opuštanja na suncu uz vodu. Heat je naročito pogodan za porodice jer u njemu postoji i igraonica za decu. Za dizajn lokala odgovorna je firma Dumis enterijer. Ideja je bila da Heat izgledom podseća na more i leto, pa obiluje belim drvetom. Kao i većina lokala na Adi Ciganliji, i Heat ima i baštu okruženu zelenilom i stolove koji se protežu plažom sve do vode. Ponudu čini širok izbor kafe, alkoholnih i bezalkoholnih pića, a može se poručiti i Frikomov sladoled na kugle, kao i jela s roštilja. Petkom i subotom uveče u lokalu se organizuju svirke, a bendovi koji se smenjuju sviraju domaće i strane rok i pop pesme.

 

 


 Kafić Heat - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: non-stop

telefon: 

mobilni: 065/2264-326

adresa: Ada Ciganlija, makiška strana

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja:



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...