Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Džem kafe
3.1666666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.17 (3 Votes)

Džem kafeNadomak Slavije, gde se pre nekoliko godina nalazio kafe Med, otvoren je Džem kafe. Enterijer prethodnog lokala nije promenjen, pa i dalje donjim nivoom dominira šank, iznad koga je prijatna galerija. U unutrašnjem delu lokala može da sedi 60 gostiju, a u bašti 20. Džem kafe pre svega želi da privuče poslovni svet koji radi u okolini. Osim ponude karakteristične za sve kafee, gostima je dostupan i izbor specijaliteta od kafe, šejkovi i frapei. Ljudi uglavnom i dolaze da bi popili kafu, a prema rečima menadžera, izuzetno retko poručuju alkoholna pića. Da bi se gosti animirali, u lokalu je svakog dana od 9.30 do podneva espreso na promociji, pa umesto 120 košta 75 dinara.

 


 Kafić Džem kafe - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 8–00

telefon: 

mobilni: 069/4460-756

adresa: Mekenzijeva 29

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...