Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Rakia bar
2.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.33 (3 Votes)

Rakia bar Rakia bar u Kragujevcu prva je franšiza istoimenog lanca u Šumadiji. Smešten je na atraktivnoj lokaciji, u strogom centru grada, a posetiocima nudi više od stotinu različitih rakija. Među najzanimljivijim proizvodima su Malena, likeri s rakijom i odabrane rakije malih proizvođača iz cele Srbije, pod brendom Selekcija. Tokom letnje sezone aktuelni su kokteli s rakijom. Posetioci mogu da kupe izabrane rakije, čokoladne praline i dražeje s rakijom, kao i autentične poklon korpe koje su, pre svega, namenjene turistima. Kao i u drugim Rakia barovima, enterijer potpisuje art direktorka Lena Nešić.

 


 Kafić Rakia bar  - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme:  8–00, petak i subota do 8–1

telefon: 034/355-13

mobilni: 065/ 2467 200

adresa: Miloja Pavlovića 12

grad: Kragujevac

tip usluge, kuhinja:



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...