Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Queens Garden
3.8571428571429 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.86 (7 Votes)

Na mestu nekadašnje Prve dame nedavno je otvoren Queens Garden. Zasada radi samo bašta koja može da primi oko 100 gostiju. Debelu hladovinu prave drvo kajsije i drvo trešnje, a unutrašnjost lokala smeštenog u staroj kući, kako kaže menadžerka Jelena, trebalo bi da počne da radi od jeseni. Trenutno, prati se Svetsko prvenstvo u fudbalu, a organizuju se i književne večeri i razne radionice za decu. Iz ponude se posebno izdvajaju domaći ledeni čajevi, i to kombinacija zelenog čaja, bosiljka i limuna i miks nane, narandže i limete. Od klope tu su sendviči (Hedonist), poslastice u teglama (Tegla’s) i sladoledi (Ice Box). Lokal je pet friendly. 

 


Queens Garden  - INFO


tip lokala: 

radno vreme:  8–24, pet. 8–1, sub. 9–1, ned. 9–24

telefon: 

mobilni: 063/330-118

adresa: Vardarska 22

grad: Beograd

sajt:

Ima izdvojen deo za nepušače


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...