Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Emily Garden bar
3.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.33 (15 Votes)

U okviru sportskog centra Olimp, poznati teniser Janko Tipsarević otvorio je Emily Garden bar. Za sada, otvoreni su bašta i letnji šank kapaciteta 140 sedećih mesta. Prostor je moderno uređen, sa pogledom na teniske terene. U centralnom delu nalaze se dva velika community barska stola “okićena” cvećem i egzotičnim rastinjem. Pored šanka, nalazi se velika vitrina sa svežim voćem koje se koristi za pravljanje ceđenih sokova. U prepodnevnim satima, uz dobru kafu, oni su najprodavaniji, kaže menadžer Milomir Leković. Uveče, najviše se piju kokteli. Od jeseni će, kaže Leković, biti otvorena teretana, 9 teniskih terena, sportska hala, apartmani i restoran mediteranskih specijaliteta. 


Emily Garden bar - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 8-24

telefon: 

mobilni: 065/54-74-725

adresa: Vjekoslava Kovača 11, SC Olimp, Beograd 

grad: Beograd

sajt:

Ima izdvojen deo za nepušače


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...