Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Baloro
3.3620689655172 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.36 (29 Votes)

Baloro je novootvorena palačinkarnica i kafeterija u Beogradu. Lokal je uređen u mediteranskom stilu, sa dominantnim plavo-belim detaljima, i ima baštu. Kada je reč o ponudi celokupan koncept se vrti oko dva pojma: slatko i slano. Pre svega, gosti moraju da izaberu podlogu: obična, proteinska, hrono ili veganska dostupne su u obe varijante. Čoko palačinka, vafli i pohovana čokolada tu su kao dopuna za slatku podlogu, a sve palačinke su pola metra. Posle biranja podloge, ide biranje namaza kojih je bezbroj, kaže menadžer Nikola Tomović. Uz palačinke služe se obični i super-šejkovi, a tu su i kafa i sveže ceđeni sokovi. Vlasnik je Svetozar Anastasović kome je ovo prvi ugostiteljski poduhvat i koji, kako kaže, planira u skorije vreme da od Balora napravi lanac palačinkarnica.

 


Baloro - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 9-23

telefon: 

mobilni: 069/575-2-555

adresa: Nevesinjska 2

grad: Beograd

sajt:

Ima izdvojen deo za nepušače


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...