Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Troika
3.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.33 (6 Votes)

Nekada je na tom mestu bio Peti Element, a sada se tu nalazi Troika, novootvoreni lokal u Njegoševoj ulici u Beogradu. Reč je o Caviar&Cocktail Bar-u u kome se služe isključivo jela takozvane hladne kuhinje poput kavijara, lososa i ostriga, i to uz Beluga vodku, japanske viskije i retke singl maltove. Lokal je na dva nivoa i veoma je neobičnog izgleda. Enterijer je radio arhitekta Marko Basarovski. Lokal je koncipiran tako da se gosti dok sede za stolovima dodiruju leđima, a duž celog lokala nalazi se mermerni šank. U dnevnoj varijanti akcenat je na kafi, dok se uveče ovo mesto, kako kaže Dejan Tomović – Tomke, jedan od vlasnika, pretvara u ozbiljan koktel bar koji svojim gostima služi koktele napravljene isključivo od premijum pića. Od muzike se sluša sve, od klasike, preko džeza, do elektronike.


Troika - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 8–24

telefon: 

mobilni: 

adresa: Njegoševa 10

grad: Beograd 

sajt: 

Nema izdvojen deo za nepušače


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...