Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Mademoiselle
2.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.33 (3 Votes)

 

Kafić Mademoiselle smešten u Kragujevcu nedavno je postao i restoran. Za doručak tu su “šećer i so” - uštipci sa pršutom, kajmakom, rolovanim suvim šljivama u slanini i slatkim kremovima i džemovima, fritata sa bukovačom i prazilukom... Kada gost krene, kažu iz lokala, “kašikom za dušu” ispred njega stiže domaća supa ili čorba. U jelovniku su i specijaliteti od ribe kao što je Marlan Excavech Fish with Festival – pečena orada sa festival uštipcima i slatko, ljutim i kiselim povrćem, kao i nezaobilazni italijanski ukusi brusketa, krostina, pasta i rižota. Iz ponude se posebno izdvajaju specijaliteti od mesa poput King Porkete – rolovane prasetine sa pečenjam i punjenim zapečenim krompirom. Od poslastica tu su krem pita od urmi i oraha, voćni tart. Veče je rezervisano za žive svirke, promocije vina domaćih vinarija...

 

 


Cafe&Restaurant Mademoiselle - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 7-24

telefon: 034/25-0-550 

mobilni: 

adresa: Luja Pastera 16

grad: Kragujevac

sajt: www.mademoisellecaffes.com 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...