Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Flying Orchestra
3.8333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.83 (3 Votes)

Preko puta Bajlonijeve pijace otvoren je kafić Flying Orchestra. Lokal je mali, u njemu dominiraju braon i bež tonovi, a prvo što primetite kada uđete u ovaj kafić upravo i jeste “Leteći orkestar”. Sa zida naopačke vise razni instrumenti i veliki klavir, a čak je i mali kamin našao mesto u ovom malom lokalu. Flying Orchestra je prvenstveno dnevni kafić. Ponuda pića je klasična, a za sada se, kažu iz lokala, najviše piju espreso kafa i sveže ceđeni sokovi. Za veče tu su pivo i vino, a iz ponude se najviše izdvaja domaća rakija. U celom lokalu je dozvoljeno pušenje, a budući da je u planu uvođenje hrane, ljubimci nisu dobrodošli.

 


Flying Orchestra - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 

telefon: 011/409-25-71

mobilni: 

adresa: Džordža Vašingtona 12

grad: Beograd

sajt: 

tip usluge, kuhinja: 


Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...