Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Bistro Dorćol
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (3 Votes)

 

Na mestu nekadašnjeg čuvenog Plavog Jahača, pa posle, isto tako čuvenog HotSpota otvoren je Bistro Dorćol. Iza njega stoji ekipa iz starog Absintha na čelu sa ugostiteljem Nemanjom Đorđevićem koji je još i vlasnik lokala Kontakt, Sokače, Lonče i suvlasnik restorana Sofa. Bistro Dorćol ima 80 sedećih mesta, nema izdvojen deo za nepušače i pet friendly je. Ceo prostor je uređen sa nameštajem i detaljima iz Absintha, a po svemu sudeći, takva će biti i kuhinja. Iako vlasnici još uvek ne znaju u kom smeru će razvijati kuhinju, i da li će je uopšte biti, bez obzira na to, odmah po otvaranju Bistro Dorćol osvojio je Beograđane. Lokal je svetao i sav u staklu. U dnevnoj varijanti gosti najradije dolaze na kafu i sveže ceđene sokove, dok je uveče akcenat na koktelima.

 


Bistro Dorćol - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 8-24/pet.-sub: 8-1

telefon: 011/404-41-26

mobilni: 

adresa: Studentski trg 21

grad: Beograd

sajt: 

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...