Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Caffe di Milano
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (2 Votes)

Caffe di MilanoOvaj lokal čiji je vlasnik Milan Mihailović otvoren je na mestu na kojem se godinama nalazila kafana Kralj, na početku glavne promenade u Banji. Kafić se prostire na dva nivoa, a u suterenu se nalazi i klub Podrum, u kome gostuju zvezde sa estrade. Lokal raspolaže sa 100 mesta za sedenje (po 50 na svakom nivou), a leti radi i bašta sa 124 mesta.
Osim kao kafe, lokal radi i kao picerija-poslastičarnica. Pice prave sami, a kolače nabavljaju iz druge radnje. Specijalitet kuće je pica Di Milano, a cene pice kreću se od 300 do 550 dinara.
Za enterijer u kojem preovladavaju boja svetlog drveta i bež boja, bila je zadužena kompanija Beli dvor iz Vrnjačke banje.

 


 Kafić Caffe di Milano - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme: 8–00

telefon: 

mobilni: 062/756-004

adresa: Vrnjačka bb

grad: Vrnjačka banja

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...