Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Barista’s
4.1341463414634 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.13 (41 Votes)

Novu kafeteriju u Savamali otvorila su četvorica bivših barista Kafeterije: Aleksandar Žinić, Siniša Radin, Zoran Lalović i Nemanja Milenković. Lokal je na dva nivoa, a na zidovima su ispisani pojmovi koji se tiču kafe i alternativnih metoda pravljenja kafe. Barista’s je speciality coffee lokal. U ponudi su dva blenda: 100 odsto arabika i mešavina 80 odsto arabike i 20 odsto robuste. Trenutno se pije Etiopija single origin. Kafa može da se pripremi i alternativnim metodama kao što su Syphon, Chemex i Aeropressa. Gosti mogu da uživaju i u čajevima, limunadi, koktelima i kraft pivu, a kafa se može i poneti za usput. Barista’s je pet frendli mesto. 

 


Barista’s - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 8–24, nedeljom 9–24

telefon: 065/81-81-753

mobilni: 

adresa: Crnogorska 7

grad: Beograd

sajt: 

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...