Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Aviator - Terazije
4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (5 Votes)

Najveći Aviator do sada otvoren je na Terazijama u Beogradu. Kao i u prethodnih 5 lokala na Vračaru, Dorćolu, Zvezdari, Novom Beogradu i Borči, i u njemu se kafa pravi na 96 načina. U ponudi su domaća, espreso i filter kafa, a u okviru brew bara gosti mogu da naruče kafu pravljenu različitim metodama kao što su Dripper, Aeropressa, Chemex, Syphone. Za ljubitelje hladne kafe tu je Cold Drip, u kome se kafa priprema deset sati kako bi do krajnjeg korisnika stigla savršena šoljica crnog napitka. U ponudi nema alkoholnih pića. Enterijer ove gradske kafeterije već je prepoznatljiv, a iako je uređena u industrijskom stilu, ipak odiše toplinom. Šank iznad koga su postavljena ogledala omogućava da gosti u svakom trenutku vide na koji način baristi rade. 

 


Aviator - Terazije   - INFO


tip lokala: 

radno vreme: 7-23:30

telefon: 

mobilni: 066/330-908

adresa: Terazije 28

grad: Beograd 

sajt: 

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...