Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Gajba
3.0263157894737 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.03 (19 Votes)

 

Pod sloganom “Dođite kod nas na gajbu da slušamo ploče” na gajbi iznad Mladosti, Ludosti i Radosti otvorena je Gajba. Lokal je opremljen od starog nameštaja koji su vlasnici godinama sakupljali. Atmosfera je prava kućna, kako kaže Oliver Stevanović, menadžer, baš k'o na gajbi. Od četvrtka do subote prave se “kućne žurke”, sreda je rezervisana za fank zvuke, a nedelja za džez. Iz ponude se izdvajaju kokteli, i to na prvom mestu, Gajba signature: vodka, suvi vermut, krastavac, tonik i soda voda. Piju se i vina, a muzika sluša isključivo s ploča. Klopa se pripema u Radosti, ali po specijalnom meniju kreiranom samo za Gajbu: burgeri, ćevapi i losos. U ovom lokalu nema rezervacija. 

 

 



Gajba - INFO


tip lokala: kafe, klub

radno vreme: 

telefon: 

mobilni: 

adresa: Karađorđeva 44

grad: Beograd

sajt:

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Komentari  

 
0 #1 Ja, Jelena 05-02-2017 23:26
Miris tarpentina se oseti, to je najsarmantniji deo ovog mesta.
Citat
 

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...