Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Flor gelato italiano
4.030303030303 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.03 (33 Votes)

U strogom centru grada otvorena je cafe-gelaterija Flor. Sladoledi su 100 odsto italijanski i prave se isključivo od svežih sastojaka. Baze i sirovine za sladoled stižu direktno iz Italije, jedino je mleko domaće. Najprodavaniji ukusi su nutela, crna čokolada, maskarpone sa smokvama i kruška.

Pored sladoleda, Flor nudi i veliki izbor italijanskih palačinki i belgijskih vafla, a sve to uz šoljicu kafe koja se pravi po originalnoj itlijanskoj recepturi. Posetiocima su zanimljive i sladoled torte, a kupac sam može da izabere kombinaciju ukusa koji će tortu činiti. Inače, Flor je prva franšiza ovog tipa u ovom delu Evrope, sa tendencijom daljeg širenja. 


Flor - INFO


tip lokala: cafe gelateria

radno vreme: 7.30 – 23/ pet.-sub. 7.30-24

telefon: 069/1118685

adresa: Kralja Milana 31

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 


  

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...