Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Amici del Toscano
3.05 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.05 (10 Votes)

Amici del ToscanoToscano je ime dobio po poznatim cigarama koje mogu da se nabave u ovom lokalu  s obzirom da je njihov uvoznik ujedno i vlasnik novog kafea. Ovde su spojena dva užitka – cigare i vina, sa idejom da se napravi urbano i nepretenciozno mesto gde se svi osećaju prijatno u bilo kojem dress codu. Kafe su otvorili dugogodišnji prijatelji Čuburci, pa se u njemu oseća ta čuvena čuburska gostoljubivost. Astmosfera je opuštena, neformalna i prijateljska, a gost se prijatno oseća bilo da je došao u društvu bilo sam da popije kafu i pročita novine. Enterijer je u drvetu, dominira masivni šank i lepo sređen wine bar, a u ponudi su i razne vrste kvalitetnih kafa. Kafe ima specifično dizajnirane stolove, a pod je od drveta. Celom stranom prema ulici je stakleni zid, pa se stiče utisak da gost učestvuje u gradskoj vrevi. Enterijer je radio naš poznati arhitekta Vasa Vitorović. 

  


 Kafić Amici del Toscano - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme:

telefon: 011/245-3545

mobilni: 

adresa: Mekenzijeva 78

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja:



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...