Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Ragina glava
3.375 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.38 (8 Votes)

 

Pab Ragina glava otvoren je početkom godine u Zrenjaninu, po uzoru na engleske pabove i popularnu seriju Mućke. Moto paba je Good friends – Good drinks – Good times, što ukratko opisuje poslovnu filozofiju vlasnika Dejana Ožegovića. Gosti na raspolaganju imaju nekoliko vrsta točenog piva, od kojih posebno izdvajaju slovački Steiger i češki Kozer i Pilsner. Uz dobro pivo, nezaobilazna je i dobra hrana, a u Raginoj glavi gosti mogu uživati u kobasicama, roštilju, salatama i palačinkama. Lokal može da primi oko 100 ljudi, a sa lepim vremenom planiraju i otvaranje bašte. Enterijer je uređen u stilu engleskih pabova, u kojima dominira drvo, kao i detalji koji oslikavaju ljubav prema pivu. Prema rečima vlasnika, u planu je organizovanje vikend svirki, pre svega džez, bluz i rok bendova. 

 


Ragina glava - INFO


tip lokala: pub

radno vreme:  8-24, vikendom 8-3

telefon: 069/100-7870

adresa: Vojvode Petra Bojovića 6

grad: Zrenjanin

tip usluge, kuhinja: 


  

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...