Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Nula.Pet.
2.5625 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.56 (8 Votes)

Pod sloganom “...jer mora da preliva”, ekipa iz Jungle Tribe-a otvorila je Nula.Pet. Crna i žuta su najdominantnije boje koje se prožimaju kroz ceo lokal, sa detaljima poput retrovizora na zidu. Za enterijer je bila zadužena arhitekta Suzana Mijatović. U Nula.Pet sva pića (kafa, ceđeni sok, rakija, pivo, sangrija...) služe se na pola litra, litar i tri litra, a postoji i takozvani solo drinker meni, za one kojima je pola litra ipak previše. U ovom lokalu sluša se fanki, disko i soul, dok je sreda rezervisana za akustik svirke i ljubitelje džeza i bluza. 

 


Nula.Pet.  - INFO


tip lokala: kafić

radno vreme: 10-1/ četvrtak, petak i subota 10-2/ nedelja 16-24

telefon: 

mobilni: 0616164393

adresa: Dobračina 30a

grad: Beograd 

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Komentari  

 
+5 #1 lazes, dalibore 08-12-2015 12:17
koja laz, isterali me u petak od stola jer je bio rezervisan za 19:00
Citat
 

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...