Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Shootiranje
4.3846153846154 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.38 (39 Votes)

Shootiranje je prvi specijalizovani šot bar u Beogradu i nalazi se u Savamali. Moto lokala je Getting drunk has never been that easy, što i opravdava ponuda od osamdeset različitih šotova poput najprodavanijih, blow joba i marijuane. Pet prijatelja otvorilo je Shootiranje, kako kažu, sa ciljem da napijanje bude zabavno. U opremanju enterijera pomogla im je drugarica, arhitekta Mia Jovanović. Sve je pravljeno po meri, dok se pirotska šara prožima kroz detalje izrađene u staroj tkačkoj radnji preko puta. Osim na napijanju gostiju, momci iz Shootiranja rade i na njihovoj edukaciji, pa im tako poklanjaju jelkice za automobile na kojima sitnim slovima piše: Ako ovo ne možeš da pročitaš, nemoj da voziš!, a uskoro će, kako kažu, u toaletu postaviti mašinu za alko-test.  

 

 


Shootiranje- INFO


tip lokala: kafić

radno vreme: 8–24, vikendom 8–1

telefon: 

mobilni: 

adresa: Gavrila Principa 7

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...