Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Poslastičarnica
4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (2 Votes)

Bračni par, Jasmina i Veroljub, koji su preko dvadeset godina u poslu sa sladoledima, otvorili su Poslastičarnicu u strogom centru Beograda. Na meniju su italijanski sladoledi i francuski kolači, i espreso kafa Filicori Zecchini. U Poslastičarnici možete da probate i moderne i tradicionalne sladolede, različite po strukturi i načinu pravljenja, te se tako u ponudi nalazi i sladoled koji je voleo Aleksandar Makedonski,  i onaj sa ukusom viskija. Za pripremu sladoleda, kako kaže Veroljub, koristi se sezonsko voće sa našeg podneblja. Poslastičarnica se prostire na dva nivoa i uređena je kombinaciji industrijskog i retro stila za koji se pobrinula arhitekta Ana Milić.  

www.poslasticarnica.biz

 


Poslastičarnica   - INFO


tip lokala: poslastičarnica 

radno vreme: radno vreme:10-22h, nedeljom 14-22h

telefon: 011/3282-715

mobilni: 

adresa: Maršala Birjuzova 7

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...