Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Farbara
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (6 Votes)

FarbaraPreko puta kafane Hercegovina, u Ulici vojvode Dobrnjca, otvoren je kafe-bar Farbara. Na tom mestu duže od deset godina nalazila se farbara, pa je na predlog menadžera lokala Gojka Ćupine zadržano to ime. Lokal ima oko osamdeset pet kvadrata, galerijski prostor za sedenje i malu letnju baštu. Zanimljiv deo enterijera je šank ispisan grafitima, delo studenta slikarstva Marka Ćuluma.

Vlasnik lokala je Predrag Milinković, kome je ugostiteljstvo primarna delatnost. Farbara je koncipirana kao dnevni kafić u kome će gosti uživati u ispijanju kafe, a u večernjim satima pripremati se za izlazak u klubove, uz muziku  DJ-a Pavla Žarkova.

Farbara ima oko pedeset mesta za sedenje.

 


 Kafić Farbara - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme:

telefon: 

mobilni: 065/400-1110

adresa: Vojvode Dobrnjca 50

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...