Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Passengers
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (5 Votes)

PassengersNa mestu gde se ranije nalazio Beirut caffe na Dorćolu otvoren je novi bar. Enterijer je potpuno izmenjen i sada izgledom i dominantnim šankom podseća na engleski pab. Ponudu karakteriše širok izbor piva, flaširanih ima više od 15 vrsta, a za ljubitelje točenog tu su Heineken, Amstel, Erdinger, Bavaria, Paulaner, Leikeim i druga. Tokom nedelje neki od pivskih brendova mogu se poručiti po promotivnim cenama. Uz dobro pivo služi se i dobra hrana. U lokalu su ponosni na domaće kobasice s pekarskim krompirom. Za doručak se nude prženice, omleti, sendviči i lepinja s kajmakom. Na meniju su i različita predjela, grickalice i salata. Od specijaliteta, osim pomenutih kobasica, mogu se poručiti i začinjena pileća krilca, teleća i svinjska rebra, zapečeni svinjski vrat.  

 

 

 


 Kafić Passengers - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme:

telefon: 

mobilni: 069/2628-568

adresa:  Simina 5

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...