Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Kafeterija Studentski Trg
4.2857142857143 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.29 (7 Votes)

Posle otvaranja lokala u Žorža Klemensoa na Dorćolu, ekipa koja organizuje Love fest u Vrnjačkoj banji otvorila je još jednu Kafeteriju na Studentskom Trgu. Kao i u prvoj Kafeteriji, sve je uređeno namenski, nameštaj je pravljen po meri, a dekoracija  pažljivo osmišljena i sve je u znaku kafe. U ponudi je Kopi Louwak, najskuplja kafa na svetu, kafe iz Brazila, Indije, Tarzanije i Etiopije i sve su 100 odsto arabika. Za pripremu kafe zaduženi su profesionalni baristi, a u Kafeteriji prave i svoju mešavinu, koju čine kafe iz Brazila, Kolumbije, Gvatemale i sa Kostarike. Na meniju su i kafe sa različitim aromama lešnika, čokoladnog keksa, karamele i vanile. Od alkoholnih pića u ponudi je samo liker Baileys. 

 www.kafeterijabeograd.rs


Kafeterija Studentski Trg - INFO


tip lokala: kafeterija

radno vreme:

telefon: 011/406-39-69

mobilni:

adresa: Zmaja od Noćaja 13

grad: Beograd 

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...