Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Coffedream 12
3.5416666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.54 (12 Votes)

Godine 2006. nastao je prvi Coffeedream. Jpš jedno u nizu mesta gde, kako kažu vlasnici, ritual ispijanja kafe prevazilazi naviku i postaje uživanje otvoreno je u Krunskoj ulici u Beogradu. Na meniju novootvorenog Coffeedream-a su mnogobrojne vrste koktel kafa, hladnih kafa, kafa sa alkoholom, čajeva, frapea, šejkova i popularnih frizera koji se služe sa puno leda i dosta voća. Osim hladnih i toplih napitaka u ponudi se nalaze i poslastice koje nastaju u slatkoj radionici ukusa Coffeedream-a, te se tako posebno izdvajaju parfe i to od borovnice sa crunchy muslijem, grčkim jogurtom i medom i tart od limuna. 

www.coffeedream.rs


Coffeedream 12  - INFO


tip lokala: kafić

radno vreme:

telefon: 011/3440-003

mobilni: 

adresa: Krunska 80

grad: Beograd 

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...