Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Wine bar & caffe Piano
4.1666666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.17 (3 Votes)


Wine bar & caffe PianoWine bar & caffe PianoWine bar Piano je ušuškan u nizu malih lokala ispod drvoreda u samom centru Subotice. Koncipiran je kao mesto u kom se može popiti kafa, koktel ili čaša dobrog vina uz kvalitetan zalogaj. U sastavu kafea nalazi se i wine shop. Vinska karta je svedena, ali efektno i smišljeno probrana, sa naglaskom na vinima domaće proizvodnje. Uz domaća vina se najčešće služi kozji sir, pršuta i lemeški kulen.

Svake srede se u Pianu organizuje After work party sa živom muzikom i promocijom vina. 

U lokalu ima 80 sedećih mesta, a planira se izgradnja restoranskog dela koji će imati 40 mesta. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Kafić Wine bar & caffe Piano - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme:

telefon: 024/555-707

mobilni: 

adresa: Rudić ulica 3

grad: Subotica

tip usluge, kuhinja:



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...