Home  //  Lokali  //  Kafići  //  Tron
1.8333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.83 (3 Votes)

TronU Knez Mihailovoj 2, u Smederevu, otvoren je pre dva meseca novi kafe bar Tron. Tokom dana, Tron je mesto za kafu i druženje uz lagane zvuke džeza, soula i r&b muziku. Petkom i subotom uveče, po već oprobanom receptu, kafe bar postaje mesto za noćni provod gde se organizuju svirke uživo na kojima preovladava pop i rok, a na njima često nastupaju i poznata domaća imena iz ovih muzičkih žanrova. Ugostiteljsku ponudu čine standardni topli napici (kafe, čajevi, tople čokolade), negazirani i gazirani sokovi. Što se tiče alkoholnih pića, Tron nudi isključivo flaširana strana i domaća piva, rakije među kojima su najpopularnije dunja, medovača, LaBuba šljiva sa malinom, strana žestoka pića – konjake, viskije, vodke. Pored standardne liste od desetak koktela, u karti pića mogu se pronaći i vina vinarija Janko, Čoka, Kovačević, Radovanović i Tikveš. 

 


 Kafić Tron - INFO


tip lokala: Kafić

radno vreme:  8 – 00; vikendom do 1

telefon: 026/231-032

mobilni: 

adresa: Knez Mihailova 2

grad: Smederevo

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...