Home  //  Lokali  //  Klubovi  //  Disko bar Mladost
3 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (9 Votes)

Disko bar MladostDisko bar Mladost koncipiran je kao klub, ali tokom dana radi kao kafe-bar. Za provod u večernjim časovima zaduženi su kako renomirani tako i neafirmisani gradski disk džokeji i bendovi. Enterijer je radio Ðorđe Gec, arhitekta koji je uredio i klub Tjub, pa i ovaj lokal deluje urbano i pomalo sirovo, jer u njemu dominiraju metal i cigla. Lokal se sastoji iz dve celine, funkcionalno i tematski odvojene. Na osnovnom nivou je dominantan dugačak šank.

Tu su i barski stolovi i šarene stolice futurističkog dizajna, a zanimljiv detalj predstavljaju armature na plafonu. Donji nivo, podzemni, podseća na pećinu. Barski deo i podrumče imaju odvojene dj-pultove i mogućnost puštanja dve različite muzike istovremeno.

Muzički program je koncipiran tako da u baru dominiraju disko, fank, nju džez i haus zvuci, dok se sa miksete u podrumčetu puštaju takozvani dip i tek zvuci.  

 

 

 

 

 


 Klub Disko bar Mladost - INFO


tip lokala: Klub

radno vreme: 10—4

telefon: 

mobilni: 064/11- 30-774

adresa: Karađorđeva 44

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...