Home  //  Lokali  //  Klubovi  //  BG bar
4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (2 Votes)

BG barOvaj lokal na Vračaru otvoren je, kako kažu vlasnici, kao mesto za ljubitelje prestonice, pa je čak i registrovan kao Udruženje ljubitelja Beograda. Tako u enterijeru, osim velikog šanka, oko prvo primeti mnogobrojne slike glavnog grada. Lokal čiji vlasnici već drže kafe Priča na Vračaru, pogodan je za dnevnu varijantu, jer osim standardne ponude kafa i sokova, ima i izbor koktela od kafe i osvežavajuće mikseve od svežeg voća. U lokalu su ponosni na rakiju medovaču, koja se petkom, kao i pivo Staropramen, može poručiti po promotivnoj ceni. Da bi se gosti animirali, petkom i subotom organizuju se različite promocije. U planu je da se u ponudu uvedu i kolači, koji bi se nabavljali iz jedne od beogradskih poslastičarnica. U lokalu ima mesta za 50 gostiju, a još dvadesetak može da se smesti za nekoliko stolova u bašti.


Adresa: / Tel.  /
Radno vreme: 

 


 Klub BG bar - INFO


tip lokala: Klub

radno vreme: 8–00, petkom i subotom do 1

telefon: 

mobilni: 062/303-063

adresa: Cara Nikolaja II 61 

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...