Home  //  Lokali  //  Klubovi  //  Mala Toskana
2.75 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.75 (2 Votes)

Mala ToskanaVinoteka i vinski bar Mala Toskana otvoreni su junu 2011. godine, nakon udruživanja želje, volje, spremnosti, profesionalizma, ljubaznosti i vere u uspeh. Ime Mala Toskana izabrano na osnovu zaljubljenosti vlasnika u ovu italijansku pokrajinu. Potrudili su se da i sam enterijer odražava detalje iz Toskane.

Vina su pažljivo odabrana na osnovu više kriterijuma. Ovde se može pronaći bogat izbor vina iz Toskane i drugih pokrajina Italije, kao i drugih zemalja Evrope i sveta. Naravno u ponudi su i izabrana vina srpskih vinara i iz šireg regiona..Uz vino služe i  male zalogaje: sireve, masline, pršut.

Mala Toskana sarađuje sa priznatom školom vina Belvin i ovde se održavaju njihovi seminari, radionice, degustacije...

 

 


 Klub Mala Toskana - INFO


tip lokala: Klub

radno vreme:

telefon: 011/21-82-200

mobilni: 

adresa: Kraljevića Marka 5

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja:



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...