Home  //  Lokali  //  Klubovi  //  Pab Zamak
4.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.33 (3 Votes)

Pab ZamakU staroj kući koja je pod zaštitom grada, malo izvan centra Kruševca, nalazi se Pab Zamak, vlasnika Stevana Daskalovića, koji poseduje i lokal Salsa u centru grada. Gosti su uglavnom porodični ljudi koji bi da pobegnu od gradske gužve, dok uveče na žive svirke dolaze uglavnom mladi. Meni je kreirao kuvar restorana Predrag Medenica koji je nekada radio u Hajatu. U ponudi se izdvajaju specijaliteti s roštilja, riba, pice, a naročito su popularni biftek i rebarca na kajmaku i pica Zamak. Cene glavnog jela kreću se od 400 do 750 dinara, s tim što je svake nedelje u vreme ručka popust od 10 do 20 odsto. Restoran ima mesta za 60 gostiju, a još 50 može da se smesti u jednoj bašti, pored pica-peći na drva, dok druga bašta, u kojoj se organizuju i svirke, može da primi do 2.000 ljudi, ali ne za sedenje. Ponedeljkom i sredom na repertoaru je strogradska muzika.

 


 Klub Pab Zamak - INFO


tip lokala: Klub

radno vreme:  9–00, vikendom 9–1

telefon: 

mobilni: 060/6011-601

adresa: Strahinjićeva 6

grad: Kruševac

tip usluge, kuhinja:



 

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...