Home  //  Lokali  //  Klubovi  //  Šećer
3.3571428571429 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.36 (7 Votes)

U podrumu zgrade u kojoj i danas živi prvi srpski klaber Laza Šećerović smešten je klub Šećer. Celokupan enterijer prožima gerila dizajn u kombinaciji sa ilustracijama Vanje Vikala i vizuelnim identitetom SuperFake-a. Kao i ranije, Šećer ima tri sobe: prvu sa DJ pultom, drugu sa plesnim podijumom i treću, sada kompletno renoviranu sa mini barom na sred kluba. Momci zaduženi da u Šećeru funkcioniše sve kako treba, a kako i dolikuje nekadašnjoj prvoj srpskoj diskoteci su vlasnici Filip Subotić, Stevan Šoškić, Petar Živković i Vuk Ćeranić. Muzički program, kako kažu, prilagođen je alternativnoj sceni Beograda. Četvrtkom je veče prijatelja kada su za DJ pultom prijatelji kluba koji nemaju dodirnih tačaka s muzikom, dok petkom i subotom muziku vrte renomirani DJ-ovi Boža Podunavac, Jackie Dagger, Mystic Styles, Phillie P... U Šećeru nema rezervacija. 


Šećer - INFO


tip lokala: klub

radno vreme: četvrtak 23-4, petak i subota 23-5

mobilni:

adresa: Svetogorska 17

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 


 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...