Home  //  Lokali  //  Klubovi  //  Koketa
3.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.50 (1 Vote)

KoketaNa makiškoj strani Ade Ciganilije otvoren je novi lokal. Za kompletan vizuelni identitet zaslužna je dizajnerka Jelena Posedel. Lokal ima unutrašanji deo i veliku baštu koja se prostire do samog jezera. Odlično je mesto za porodične, ali i za mlađe ljude. Postoji mogućnost rezervisanja mesta dan ranije. Tokom dana organizuju se različiti besplatni sadržaji, uglavnom za dame, na primer savetovanja nutricioniste, joga, masaža ili manikir. U ponudi je veliki izbor pića, a najinteresantnije su limunade sa različitim ukusima, sokovi od sveže ceđenog voća i lista od 40 koktela među kojima je i osvežavajući bezalkoholni koktel Koketa, sa sokom od narandže i ananasa, Spriteom i sirupom Grenadine. U ponudi su poslastice špageti sladoled i kolači Homemade. U večernjim časovima Koketa se pretvara u klub sa domaćom i stranom rok i pop muzikom.

 

 

www.koketa.rs

 


 Klub Koketa - INFO


tip lokala: Klub

radno vreme:

telefon: 

mobilni: 065/3332-050

adresa: Makiška strana Ade Ciganlije, lokal 8

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...