Home  //  Lokali  //  Klubovi  //  Baraka
3.3888888888889 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.39 (27 Votes)

BarakaBeograd je sada bogatiji za još jedno mesto za provod. To je noćni bar Baraka, sa jedinstvenom ponudom koktela koje prati odličan muzički program i atmosferom idealnom za opuštanje nakon napornog radnog dana. Bar ima osamdesetak sedećih mesta i dovoljno mesta za sve ljubitelje house muzike.

Glavna inspiracija vlasniku bara Aleksandru Basariću (bivši vlasnik Bordela) i pokretačka snaga prilikom razvijanja  koncepta Barake bila je strast prema kvalitetnim pićima i dobroj klupskoj atmosfer. 

Svi kokteli su originalne recepture i na bazi svežeg voća, a njihov kreator je barmen Andreja Ristić. Za house muziku u Baraci zaduženi su DJ-ovi Hamush, Rade Banjan, Bros, a posetioce svaki put dočekuju i gosti iznenađenja.  

 

 

 

 

 

 


 Klub Baraka - INFO


tip lokala: Klub

radno vreme:

telefon: 

mobilni: 069 65 65 67

adresa: Karađorđeva 13

grad: Beograd

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...