Home  //  Lokali  //  Hoteli  //  Hotel Albo
4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (1 Vote)

Hotel Albo Novi hotel sa tri zvezdice nalazi se na samom ulasku u Bor. Osim udobnog smeštaja i restoranske usluge, svojim gostima nudi i konferencijsku salu prikladnu za različite prezentacije, poslovne sastanke i seminare, kao i velnes-centar za maksimalno opuštanje. Hotel raspolaže sa 29 soba, 18 dvokrevetnih, četiri trokrevetne i sedam apartmana. Svaka soba ima pristup internetu, kablovsku TV, klima-uređaj, sef i mini-bar. Apartmani su dodatno opremljeni hidromasažerima, a poseduju i savremeno dizajnirane kuhinje. Hotelski restoran gostima nudi širok izbor jela domaće i inostrane kuhinje i obimnu kartu vina. Velnes-centar raspolaže trim kabinetom, saunom i džakuzi bazenom. Gostima su na raspolaganju i usluge profesionalnog masera.

 

 


 Hotel Albo  - INFO


tip lokala: Hotel

radno vreme: non-stop

telefon:  030/296-968

mobilni: 

adresa: Nade Dimić bb 

grad: Bor

tip usluge, kuhinja: 



 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...