Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pirotska peglana kobasica

Pirotska peglana kobasicaPirotska peglana kobasica je specijalitet proizveden od najkvalitetnijeg mesa, umešanog sa začinima. Peglana kobasica se popularno naziva “pirotska vijagra” pošto predstavlja energetsku bombu, ima pun ukus, balansiranu ljutinu, a kaloričnost daje snagu onome ko je konzumira. 

Peglana kobasica se nakon punjenja creva vezuje u slovo U ostavlja se kako bi se osušila na promaji, temperatura sušenja je između minus pet i pet stepeni celzijusa. Tokom sušenja kobasice se peglaju na svaka tri dana, najčešće flašom, kako bi dobile svoj autentični oblik po kojem su prepoznatljive i zbog kog nose ime peglane. Peglanje kobasica obezbeđuje izbacivanje vlage iz proizvoda, što povećava njegovu dugotrajnost.

Kobasica koja ne sadrži aditive, konzervans, veštačke boje, nije termički obrađivana ili izlagana dimu predstavlja potpuno ekološki proizvod. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...