Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija u okviru Međunarodnog sajma turizma  organizuje stručne panele i diskusije u cilju daljeg jačanja ugostiteljske ponude

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i širom Srbije i koji su izazovi sa kojima se susreću hotelijeri u našoj zemlji – samo su neke od tema stručnih panela koji se održavaju u okviru  42. Međunarodnog Sajma turizma. Tokom četiri sajamska dana, vrhunski stručnjaci, vlasnici i menadžeri ugostiteljskih objekata će, zahvaljujući kompaniji Coca- Cola HBC Srbija koja organizuje skupove, biti u prilici da iznesu mišljenja o svim važnim stavkama potrebnim za brži razvoj ugostiteljstva.

Pažnja će, kroz diskusije, biti usmerena i na važnost edukacije i potrebe za kvalifikovanim i stručnim kadrom. Kroz razmenu ideja među stručnjacima, Coca - Cola HBC Srbija, vidi najveći stimulans za razvoj HoReCa sektora i doprinos unapređenju ugostiteljske ponude, te i hotelijerstva. Kompanija je prvi put sponzor najveće i najznačajnije turističke manifestaciji u zemlji i jugoistočnoj Evropi, a ljubiteljima turizma i ugostiteljstva predstaviće se i velikim brojem brendova koje proizvodi i distribuira.

“Podrška koju smo ove godine pružili Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu došla je potpuno prirodno. Kao što naša kompanija širokom ponudom svojih proizvoda za svako doba dana i priliku, zadovoljava sve ukuse potrošača i stilove života, tako želimo da podržimo turističku granu naše zemlje da pokaže svoj puni potencijal i širok spektar mogućnosti. Kako bismo bili najbolji, trudimo se da pratimo svetske trendove i uvodimo inovacije u svoju ponudu. To je ono što želimo da poručimo i na ovoj sjajnoj manifestaciji - treba biti autentičan, ali i istovremeno pratiti trendove, treba raditi na sebi, razmenjivati iskustva i neprestano učiti od najboljih. Upravo zato smo zahvalni svim partnerima iz HoReCa sektora koji su pružili podršku ovoj razmeni znanja i iskustva“, poručio je Darko Mladenović, predstavnik kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

U panelima učestvuju predstavnici popularnih beogradskih ugostiteljskih objekata poput „Druga Piazza“, „Bela reka“, „Sasha bar“, „Tranzit bar“, „Kasina“, „Gajba”, “Bistro Mali pijac“ kao i predstavnici nekih od najvećih hotela u Srbiji, kao što su Hyatt,  Crowne Plaza, Hilton i mnogi drugi. Tokom četiri sajamska dana, Coca-Cola HBC Srbija organizuje degustaciju vrhunskih alkoholnih pića poput  Zlatne rakije, Bulldog džina, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih barmeni na licu mesta prave koktele, prateći svetske mixology trendove.

 

 

 

Share

Najnovije vesti


Teška vremena su kao stvorena za velika dela

Naš kolumnista Jovan Mrđenović priznaje da mu je izolacija, čitaj samoća, pomogla da spozna lepotu i pronađe je tamo gde je obično ne tražimo. Nošen osećajem, put ga je naneo do etno sela Vrhpolje. Dočekao ga je Nikola Knežević. Čovek koji je...



Roma Company pomaže sa 50 odsto materijala za krečenje ulaza i hodnika stambenih zgrada

Uz slogu i boje, do najlepše zgrade

Zahvaljujući akciji koju treću godinu zaredom organizuje Roma Company, stanari stambenih zajednica u Beogradu, uz pomoć svojih upravnika mogu da udahnu nov život u svoje zgrade. 



Po znanju barista, kvalitetu kafa, ali i po navikama konzumenata, sve smo bliže Italijanima

SVETLANA BOŽOVIĆ, AFH MENADŽER U KOMPANIJI STRAUSS ADRIATIC, U INTERVJUU ZA CAFE BAR & RESTORAN GOVORI O POSTPANDEMIJSKOJ ERI I PROBLEMIMA S KOJIMA ĆE SE SUOČITI SVE OBLASTI HoReCa SEKTORA. AKCENAT JE, IPAK, STAVLJEN NA TRŽIŠTE I NOVE TRENDOVE U...



Rashladi se uz Barcaffé Lattiato!

Barcaffé Lattiato donosi uživanje u neodoljivom kremastom ukusu u toplim letnjim danima!

Sve što vam je potrebno u ovim vrelim danima jeste prava ledena poslastica – Barcaffé Lattiato kafa. Da biste se rashladili, dovoljno je daotvorite savršeno...



Roma Company pomaže sređivanje zgrada u Beogradu

Učinite život lepšim, divite se svom ulazu

Uz slogan „Ko kreči, kuću leči“, Roma Company organizovala je drugu godinu zaredom konkurs za dodeljivanje subvencija u iznosu od 50% za nabavku materijala potrebnog za krečenje ulaza i hodnika zgrada....