Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  METRO AG NASTAVLJA RAST PRODAJE

METRO AG like-for-like prodaja uvećana je za 3.4% u Q3 2018/19, u odnosu na prošlu godinu Porast zabeležen u svim regionima, sem u Rusiji...

– U trećem kvartalu 2018/19, METRO AG beleži povećanje like-for-like prodaje za 3.4% u odnosu na isti kvartal prethodne godine. U lokalnoj valuti, METRO prodaja porasla je za 3.6%. Prijavljena prodaja povećana je za 2.8% na 7.6 milijardi evra.  EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama dostigla je ukupno 316 miliona evra u Q3 2018/19 (Q3 2017/18: € 305 miliona), uglavnom podstaknuta Uskršnjim poslovanjem. 

U devetomesečnom periodu 2018/19, EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama dostigla je 869 miliona evra (9M 2017/18: 920 miliona evra). Razlozi za smanjenje su operativni razvoj u Rusiji, kao i negativni efekti valute u Rusiji i Turskoj. Prilagođeno za efekte valute, EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama smanjena je za -28 miliona eura (-3.1%) u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, pozitivan trend zarade u Zapadnoj Evropi (bez Nemačke) i Aziji imao je kompenzacioni efekat. 

„U trećem kvartalu 2018/19 METRO je povećao like-for-like prodaju za 3.4%, što je veoma ohrabrujuće, jer u našoj osnovnoj delatnosti veleprodaje, beležimo 24. uzastopni kvartal rasta“, izjavio je Olaf Koch, predsednik Upravnog odbora METRO AG. “Rast prodaje vođen je od strane svih regiona osim Rusije, ali smo čak i tamo na pravom putu. Pregovori vezani za proces prodaje Real-a napreduju veoma dobro i ekskluzivnost pregovora će se nastaviti", dodao je Koch.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...