Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Kafom do stihova vrednih milion dinara za GAK Narodni front

Vodeća bečka kompanija za preradu kafe, Julius Meinl, 21. marta obeležila je  Svetski dan poezije i organizovala, sada već tradicionalnu, akciju „Plati kafu stihom“, u kojoj ljubitelji kafe imaju priliku da umesto novca račun plate stihovima. Prikupljena sredstva, u iznosu od 1.000.812,00 dinara, donirana su Ginekološko akušerskoj klinici „Narodni front“.

Kompanija Julius Meinl već šestu godinu za redom, povodom Svetskog dana poezije, organizuje omiljenu, globalnu akciju – „Plati kafu stihom“. Ovaj dan posvećen je poeziji, emocijama, druženju i dobroj kafi, a ova jedinstvena akcija održana je istovremeno u čak 45 zemalja sveta. Prošle godine, u Srbiji je akcija dobila i humanitarni karakter, a ove godine je nastavljena u istom duhu. Julius Meinl je inspirisao ljubitelje kafe da napišu stihove i posvete ih dragim osobama čime su umesto novcem mogli da plate svoju omiljenu kafu. U isto vreme akcija je uspela da nadahne i ugostitelje 54 lokala u kojima je realizovana, da se odreknu prihoda od prodate kafe i novac doniraju u humanitarne svrhe. 

Sredstva prikupljena u okviru kampanje „Plati kafu stihom“, donirana su odeljenju za anestezije i reanimacije, u vidu opreme koja je ovom odeljenju nedostajala. Ova jednokratna pomoć za cilj ima poboljšanje kvaliteta zdravstvenih usluga koje GAK „Narodni front“ pruža svojim pacijentima. 

“Čast je i zadovoljstvo što je naša globalna akcija, “Plati kafu stihom”, u velikom broju prepoznata od strane naših cenjenih potrošača i ugostitelja širom Srbije i što evo već drugu godinu za redom ima i humanitarni karakter. Značaj njihove podrške najviše se ogleda u sredstvima koja su prikupljena i koja su čak duplo veća u odnosu na prošlu godinu. Napisano je više od 2.000 stihova i pretvoreno u 1.000.812,00 dinara, u čijem iznosu je kupljena neophodna oprema, koja je potom dostavljena Ginekološko akušerskoj klinici “Narodni front”, odeljenju za anestezije i reanimiranje. Donacija bi trebalo da omogući klinici bolje uslove za rad, a našim mamama i bebama bolji kvalitet usluge i nege. Želeo bih ovom prilikom da zahvalim svima koji su učestvovali u ovoj akciji i nadamo se da će sledeće godine odziv građana i ugostitelja biti još veći. Mi ćemo se i dalje truditi da podstičemo vašu inspiraciju i hrabrimo vas da podelite emocije jedni sa drugima, da ovakvim malim ali smislenim koracima činimo da svet bude lepše i bolje mesto za život i da svojim radom i motivacijom uvek pomažemo onima kojima je naša pomoć najpotrebnija.“ -  Goran Javorac, izvršni direktor kompanije Julius Meinl.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...