Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Magični doručak za pomoć najmlađima

Obeležena decenija postojanja humanitarne akcije „Magični doručak“

Kompanija METRO i banka Crédit Agricole Srbija, u saradnji sa Sekretarijatom za obrazovanje i dečiju zaštitu Grada Beograda i Bankom hrane obeležili su danas jubilarnu, desetu, godinu postojanja humanitarne akcije „Magični doručak“, u školi za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“, u Zemunu. 

 

Podrška srećnijem detinjstvu, kroz zdraviju i kvalitetniju ishranu, osnovna je misija ovog humanitarnog projekta namenjenog školama za decu sa posebnim potrebama, širom Srbije, a kojim je ove godine prikupljeno preko 6 tona hrane. Humanitarna akcija je trajala od 14. marta do 10. aprila, a svečano obeležavanje održano je danas u zemunskoj školi „Veljko Ramadanović“.

 

Ovogodišnji „Magični doručak“ otvorio je gradonačelnik Beograda, Prof. dr Zoran Radojičić, koji je posebno istakao važnost pružanja uslova za srećnije detinjstvo našim najmlađim građanima. 

Program je bio zabavnog i edukativnog karaktera, uz podršku Miloša Grlice, srpskog paraolimpijca i osvajača brojnih svetskih medalja u bacanju koplja. Organizovano je takmičenje u Golbol-u, a osim takmičenja učenici su bili u prilici da se oprobaju u specijalnim vežbama orijentacije na jedinstvenom terenu škole u Zemunu. 

Tradicionalno, proslavu akcije „Magični doručak“ obeležila je i prava kulinarska gozba, u pripremi mladih kuvara okupljenih oko Junior Chefs Cluba Srbije, koji su po završetku edukativnog i zabavnog programa, učenike obradovali bogatim, ukusnim i zdravim obrokom koji su pripremili uz podršku METRO HoReCa Centra. 

U ovogodišnjoj humanitarnoj akciji prikupljeno je preko 6 tona hrane, namenjenih za 36 škola u Srbiji za decu sa posebnim potrebama, a svoju humanost pokazao je i veliki broj građana naše zemlje, koji su kupovinom paketića u METRO distributivnim centrima i donacijama na račun Banke hrane, pomogli deci kojima je pomoć najpotrebnija.

 

Share

Najnovije vesti


Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...



Akvizicija kompanije Knjaz Miloš

Mattoni 1873 i PepsiCo završili zajedničku akviziciju kompanije Knjaz Miloš, srpskog proizvođača mineralne vode i bezalkoholnih pića 



Završen Beer fest

Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!



Otvoren restoran „Banjica“ u sklopu „SP RESORT Stara planina“

U četvrtak 15.08.2019. svečano je otvoren restoran ,,Banjica” koji će raditi u okviru kompanije SP RESORT Stara planina. Posetioci restorana će od sada moći da uživaju u najraznovrsnijim specijalitetima po kojima je ovaj kraj nadaleko poznat



Tri stvari koje morate probati ovog leta

Novo leto znači nove avanture! Sa dolaskom najsunčanijeg godišnjeg doba dolazi i inspiracija za opuštene letnje večeri na terasama, u dvorištima i na plažama, okupljanja na gradskim krovovima i ispijanje šarenih koktela. Vreme je da pustite...