Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Magični doručak za pomoć najmlađima

Obeležena decenija postojanja humanitarne akcije „Magični doručak“

Kompanija METRO i banka Crédit Agricole Srbija, u saradnji sa Sekretarijatom za obrazovanje i dečiju zaštitu Grada Beograda i Bankom hrane obeležili su danas jubilarnu, desetu, godinu postojanja humanitarne akcije „Magični doručak“, u školi za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“, u Zemunu. 

 

Podrška srećnijem detinjstvu, kroz zdraviju i kvalitetniju ishranu, osnovna je misija ovog humanitarnog projekta namenjenog školama za decu sa posebnim potrebama, širom Srbije, a kojim je ove godine prikupljeno preko 6 tona hrane. Humanitarna akcija je trajala od 14. marta do 10. aprila, a svečano obeležavanje održano je danas u zemunskoj školi „Veljko Ramadanović“.

 

Ovogodišnji „Magični doručak“ otvorio je gradonačelnik Beograda, Prof. dr Zoran Radojičić, koji je posebno istakao važnost pružanja uslova za srećnije detinjstvo našim najmlađim građanima. 

Program je bio zabavnog i edukativnog karaktera, uz podršku Miloša Grlice, srpskog paraolimpijca i osvajača brojnih svetskih medalja u bacanju koplja. Organizovano je takmičenje u Golbol-u, a osim takmičenja učenici su bili u prilici da se oprobaju u specijalnim vežbama orijentacije na jedinstvenom terenu škole u Zemunu. 

Tradicionalno, proslavu akcije „Magični doručak“ obeležila je i prava kulinarska gozba, u pripremi mladih kuvara okupljenih oko Junior Chefs Cluba Srbije, koji su po završetku edukativnog i zabavnog programa, učenike obradovali bogatim, ukusnim i zdravim obrokom koji su pripremili uz podršku METRO HoReCa Centra. 

U ovogodišnjoj humanitarnoj akciji prikupljeno je preko 6 tona hrane, namenjenih za 36 škola u Srbiji za decu sa posebnim potrebama, a svoju humanost pokazao je i veliki broj građana naše zemlje, koji su kupovinom paketića u METRO distributivnim centrima i donacijama na račun Banke hrane, pomogli deci kojima je pomoć najpotrebnija.

 

Share

Najnovije vesti


Da li ste spremni za kremasto uživanje?

Grand kafa lansirala je Insta Grand, novi brend u kategoriji instant kafe. Za sve one koji biraju punu šolju potpunog užitka, Insta Grand dolazi u 11 različitih varijanti koje karakteriše pun kafeni ukus i kremasta tekstura, a sigurni smo da...



Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija u okviru Međunarodnog sajma turizma  organizuje stručne panele i diskusije u cilju daljeg jačanja ugostiteljske ponude

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i...



Grand Black'n'Easy prava turska, budi za minut

Jutro je najužurbaniji deo dana, a svima nam je neophodna energija za početak istog. Potrebno nam je da se odmah razbudimo, što pre rasanimo i podignemo nivo koncentracije za dan pred nama.

Kako bismo se efikasno razbudili i započeli dan na...



Istinita priča o zdravijim grickalicama od sušenog voća i povrća

True Story, brend koji domaćem tržištu nudi zdravije grickalice koje se mogu konzumirati bez griže savesti u odnosu na standardnu ponudu, predstavio se medijima uz takmičenje u kuvanju i degustaciju. True Story potrošačima nudi sušene čipseve od...



Za Dan zaljubljenih poklonite iskustvo!

Dan zaljubljenih se bliži, što znači da je vreme da počnete da razmišljate o tome kako da obradujete svoju drugu polovinu. Verujemo da su vam uvek dobrodošli saveti i ideje za poklone. Uvek se možete odlučiti za kutiju slatkiša i čokoladu, buket...