Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  CLOSE EYES, TASTE FOOD, DRINK WINE

 

Ekskluzivna večera Be@Château Lagrange – UNPRECEDENTED

CLOSE EYES, TASTE FOOD, DRINK WINE

Reč je o nesvakidašnjoj prilici da se uživa u ekskluzivnim vinima vinarije Château Lagrange iz Francuske i japanskoj visokoj kuhinji.

Specijalni jelovnik je kreirao Sato Taichi, glavni šef kuhinje poseda Château Lagrange.

Šef Taichi je po prvi put van poseda u Francuskoj prezentovao japanske specijalitete koji su pratili rafinirana Château Lagrange vina. Gospodin Matthieu Bordes, generalni direktor poseda Château Lagrange odveo je goste na uzbudljivo putovanje kroz vinsku regiju Bordo i podelio priču o istoriji vinarije i tehnikama pravljenja ovog ekskluzivnog vina.

Više informacija o specijalnoj selekciji vina koja su se služila tokom večere i jelovniku možete pronaći na: http://www.omb.rs/bechateau-lagrange-unprecedented/ 

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...